thumbnail

Pizza Club Neapol - Brand manual

Jak vytvořit brand manual značce, která neexistuje a nemá ponětí o tom, jak chce vypadat? Nejdřív je třeba zjistit, jak se vlastně značka chce prezentovat a jaký target audience chceme oslovit. Při tvorbě brandu Pizza club Neapol jsem měl v hlavě tento koncept: chceme oslovit mladé publikum, takže jednoduché ale neokoukané tvary, snadná zapamatovatelnost a rozlišení oproti ostatním “klasickým” pizzeriím. Důežité je chytře zaujmout. Proto jsem zvolil moderní a tučný font, který jsem následně upravoval tak, aby zde byl definován trojúhleníkový tvar pizzy. V designu loga je vidět, jak spolu jednotlivé části souvisí. Barevnost byla zvolena klasická, ovšem s trochu živějšími odstíny. Následně jsem brand použil na několik produktech spojených s provozem pizzeria. Celý koncept byl nakonec změněn, ale i tak jsem na tento zkrácený manual pyšný, jelikož šlo o produkt jediného dne včetně kreativy.

gallery-img-1
gallery-img-2
gallery-img-3
gallery-img-4
gallery-img-5
gallery-img-6
Previous
Next

Project Details

Client: Máj – house of Fun
Date: 2025
Size: N/A
Tags: Design, Brand
Tools: Adobe Illustrator
personal-logo
Freelancer delivering exceptional Webflow, and Next.js solutions.

I am a skilled freelancer specializing in Webflow development, Figma design, and Next.js projects. I deliver creative, dynamic, and user-centric web solutions.