© OMGraphics 2025 | Všechna práva vyhrazena

Jak vytvořit brand manual značce, která neexistuje a nemá ponětí o tom, jak chce vypadat? Nejdřív je třeba zjistit, jak se vlastně značka chce prezentovat a jaký target audience chceme oslovit. Při tvorbě brandu Pizza club Neapol jsem měl v hlavě tento koncept: chceme oslovit mladé publikum, takže jednoduché ale neokoukané tvary, snadná zapamatovatelnost a rozlišení oproti ostatním “klasickým” pizzeriím. Důežité je chytře zaujmout. Proto jsem zvolil moderní a tučný font, který jsem následně upravoval tak, aby zde byl definován trojúhleníkový tvar pizzy. V designu loga je vidět, jak spolu jednotlivé části souvisí. Barevnost byla zvolena klasická, ovšem s trochu živějšími odstíny. Následně jsem brand použil na několik produktech spojených s provozem pizzeria. Celý koncept byl nakonec změněn, ale i tak jsem na tento zkrácený manual pyšný, jelikož šlo o produkt jediného dne včetně kreativy.
© OMGraphics 2025 | Všechna práva vyhrazena